Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ...

.Μία θάλασσα θέλω και ένα καράβι να ταξιδεύω μακριά...

Μια θάλασσα θέλω και λίγη άμμο..Να κάθομαι πάνω της και να χαζεύω τον ήλιο πως καθρεπτίζεται και έπειτα σιγά-σιγά, χάνεται στα γαλανά νερά.

Μία θάλασσα θέλω και κάποιες πετρούλες. Να τις πετάω αργά και να ακούω τον παφλασμό τους στα ήρεμα νερά της..

Μία θάλασσα θέλω και λίγο αέρα. Να χτυπάει το πρόσωπο μου και να φέρνει την αλμύρα του ως κάθαρση όλων αυτών που με πονάνε...

Μία θάλασσα θέλω και λίγες βουτιές. Να χάνομαι μέσα στα νερά της, να κρατάω την αναπνοή μου, να κολυμπάω και ύστερα όταν πια βγαίνω στην επιφάνεια να είναι σα να έχω γεννηθεί ξανά..

Μία θάλασσα θέλω και λίγα βράχια. Για να βλέπω τα κύματα της να χτυπάνε πάνω τους δροσίζοντας αλλά και καλύπτοντας τα από τη ασχήμια του κόσμου..

Μία θάλασσα θέλω και ένα γαλάζιο ουρανό. Να ενώνεται μαζί της και εσύ να χαζεύεις το μακρινό ορίζοντα της και να ονειρεύεσαι. Να κάνεις τα δικά σου όνειρα, εκείνα που δεν τα χαλάει η ώρα, ο καιρός, ούτε καν εκείνος ο περαστικός..

Μία θάλασσα θέλω και ήλιο. Πολύ ήλιο. Να καίει το πρόσωπο μου, να φωτίζει τη ζωή και τα όνειρά μου. Και ύστερα αν είναι να χαθεί να με αφήνει με εκείνες τις όμορφες εικόνες του, όπου το ροζ συναντά το κίτρινο και ύστερα το γαλάζιο και το πορτοκαλί.. Ένας καμβάς από χρώματα, ένας καμβάς της φύσης.

Μία θάλασσα θέλω και κοχύλια. Κοχύλια μικρά, κοχύλια μεγάλα, κοχύλια.. Σαν αυτά που μάζευα μικρή με την απόχη, σαν αυτά που έβαζα ευλαβικά στη γυάλα του σπιτιού μου και τα χάζευα πως χρωματίζονταν με το φως να πέφτει πάνω τους..

Μία θάλασσα θέλω και τον εαυτό μου. Να τον βρω, να ηρεμήσω, να σκεφτώ, να καθαρίσω το μυαλό μου από τα πάντα. Να μη σκέφτομαι, απλά να νιώθω. Να νιώθω όλα αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω.. Να νιώθω και να ζω τις στιγμές..

Και ύστερα, όταν πια γυρίσω πίσω, στο χάος και τη βαβούρα της πόλης να βάζω το κοχύλι στο αυτί και να ακούω το γνώριμο ήχο του σιγανού κύματος που σκάει στην ακρογιαλιά.. Να κλείνω τα μάτια μου και να μου έρχονται όλες αυτές οι όμορφες εικόνες. Εκείνες οι εικόνες που θα με κάνουν να ανταπεξέλθω και την επόμενη ημέρα και την κάθε ημέρα..μέχρι να πάω ξανά θάλασσα....

Ναι, μία θάλασσα θα ήθελα..Μου αρκεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου